środa, 3 lipca 2013

Znów powracam!

 Cześć kochani!

Po komentarzu Oli na moim profilu na yt, postanowiłam powrócić na tego bloga i spróbować go tym razem prowadzić jak najdłużej się tylko da. Do tego zmotywowałyby mnie oczywiście wasze komentarze, na które oczekuję, bo jeśli nie zauważę tutaj jakiejkolwiek waszej działalności, to mój powrót nie będzie miał żadnego sensu. Tak więc mam nadzieję, że dacie mi znać, czy czasami tutaj przebywacie.

Dokładnie nie wiem w jaki sposób i czy będę wklejać tutaj instrukcje na bransoletki, czy to będzie blog bardziej informacyjny... W każdym bądź razie posty się pojawią ( jak mnie nie natchnie, to się zmuszę by coś napisać ), a wy moi drodzy, proszę, dajcie znać, że jesteście.

PS. Zapraszam was do śledzenia mojego twittera! Follow me!


2 komentarze:

Łączna liczba wyświetleń