piątek, 5 lipca 2013

Alfabety na bransoletki z napisami



Po pierwsze...


DZIĘKUJĘ ZA 225 SUBSKRYBCJI!  Pozwólcie, że Was wyściskam ^^ Wirtualny uścisk \o/

Dzisiaj mam dla Was rozrysowane czcionki na bransoletki z napisami. 


Niektóre zaprojektowałam dla Was sama, inne znalazłam na http://friendship-bracelets.net/ (gdzie polecam wejść) lub w grafice google.

BTW: Zauważyłam, że w niektórych czcionkach zapomniałam zaprojektować litery "Y", za co muszę ją naprawdę przeprosić. Nie wiem dlaczego tak wyszło, ale... Byłam głodna i ją zjadłam. Zamierzam w najbliższym czasie jeszcze ją dorobić.































Znalezione :)














Miłego bransoletkowania, moi Bransoletkowicze!


Komentujcie, subskrybujcie, dawajcie łapki.. chociażby dla mojej głupiej satysfakcji :)

Jeszcze raz, DZIĘKUJĘ, że ze mną jesteście!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń