piątek, 16 listopada 2012

Witam , wzory....

Moje bransoletki


     Witam, Was bardzo serdecznie!
Zakładam tego bloga po raz drugi, a właściwie robię gruntowne poprawki. Mam nadzieję, że teraz będzie czytelniej, prościej i że mi będzie łatwiej się nam bawić. Bez długiego wstępu, zapraszam do konkretów:




Mam dla Was zdjęcia moich bransoletek, których instrukcje zapewne pojawią się na yt i może na blogu.
Jeśli jesteście zainteresowani którąś z nich, klikajcie na zdjęcia C:


pionowe paski
 Instrukcja do pionowych pasków


ukośne paski



iksy i romby



tęcza


iksy


dwukolorowe romby


serca



bransoletka z napisem


korkociąg


małe serca (jodełka z oblamówką)



zygzak z ukośnymi paskami w rożne strony



kolorowe fale z kropką =)

liście





 serduszka i kropki

dwukolorowa spirala


małe i duże serca


serca ze zmiennym tłem


(wymyślcie jakąś nazwę, bo nie pamiętam)


kolorowy zyzak


potrójne kwiatki


kwiatki





4 komentarze:

  1. Robisz cudowne bransoletki! ;) jak zrobić serduszka i kropki? Albo napis I love you? Koniecznie muszę się nauczyć ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Isiu! Od dawna obserwuje twój blog, a także kanał na YouTube. Chciałabym Cię zapytać o instrukcję do bransoletki w serduszka i kratki na blogu, chyba że nie zauważyłam. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, również tego nie widzę. W najbliższym czasie postaram się to uzupełnić c:

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń